نماد سایت افشار کمپرسور

سرویس کمپرسور پیستونی

در این مقاله کوتاه ، بصورت مختصر شما با سرویس کمپرسور پیستونی و تعمیرات جزئی آن آشنا می کنیم.

در صورتی که قصد خرید کمپرسور اسکرو (نه پیستونی!) را داشته باشید. روی همین متن بزنید تا شما را به راهنمای خرید بهترین کمپرسور اسکرو هدایت کنیم.

سرویس کمپرسور پیستونی افشار کمپرسور

تعویض فیلتر 

اگر افت فشار فیلتر از مقدار مجاز بالاتر رود، فیلتر کثیف می شود و باید تعویض گردد. فیلتر کثیف را باید توسط سیالی مانند گازوئیل شستشو بدهید. در این صورت دوباره می‌توان از آن استفاده کرد. در این صورت ابتدا فیلتر کمکی را با پر کردن آرام روغن هواگیری کنید. سپس آنرا در سرویس قرار داده و فیلتر کثیف را از سرویس خارج کنید. انگاه پس از باز کردن پیچ نگهدارنده فیلتر، درب محفظه فیلتر را باز کرده و فیلتر را از آن خارج کنید.

تعویض روغن

در صورتی که سطح روغن مخزن از حد مجاز پائین تر باشد، روغن از مخزن دیگری به داخل مخزن روغن کمپرسور هدایت می‌شود. پس از پر شدن مخزن فشار گاز موجود در پشت روغن مخزن ذخیره برداشته می شود و اضافه کردن روغن متوقف می‌شود.

*برای دسترسی به پیج  اینستای ما میتونین روی همین متن بزنین.

کالیبراسیون گیج ها

توجه به اینکه گیج‌ها از تجهیزات کنترلی مهمی هستند که برای نشان دادن متغیرهای مختلف مانند دما و فشار مورد استفاده قرار می‌گیرند، بایستی این متغیرها را به درستی نشان دهند تا اقدامات کنترل و حفاظت مورد نياز انجام گیرد، بنابراین بایستی به درستی کالیبره گردند.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره چیستی و ساختار کمپرسور های پیستونی نیاز داشتید، میتونین از مقالات زیر استفاده کنین:

خروج از نسخه موبایل