نماد سایت افشار کمپرسور

کمپرسور اسکرو دست دوم بخرم یا نه؟

کمپرسور اسکرو دست دوم بخرم یا نه؟

کمپرسور اسکرو دست دوم بخرم یا نه؟

جواب من برای اینکه کمپرسور اسکرو دست دوم بخرم یا نه؟یک نه خیلی بزرگ! چرا؟ اگر بخوام خیلی مختصر و مفید توضیح بدم دلیلش اینه که کمپرسور اسکرو دست دوم موجود در بازار ایران هر از برند های معتبر مثل اطلس کوپکو باشن انقدر کار کردن که واقعا فرسوده شدن و خرید اونها آفتابه خرج لحیمه!

البته در مواردی ممکنه خرید این کمپرسور ها برای کسی مقرون به صرفه باشه که در ادامه توضیح میدم بهتون.

مقایسه کیفیت کمپرسور اسکرو دست دوم خارجی و کمپرسور نو ایرانی

کمپرسور های ساخت ایران که افشار کمپرسور هم جزو اونهاست در واقع مونتاژ همون قطعات کمپرسور های خارجی هستن.مثلا واحد هواسازی که در کمپرسور های ما استفاده میشه اغلب متعلق به شرکت روتور کمپ (ROTOR COMP) آلمان هستند! یا الکتروموتور هایی که ما استفاده می کنیم از برند hover آلمان هستند.

سایر لوازم جانبی هم همگی از برند های معتبر خارجی یا داخلی خریداری میشن یا توسط صنعتگران و مهندسین زبده ایرانی طراحی و ساخته میشن. کمپرسور های اسکروی ساخت ایران در واقع همون کمپرسور های خارجی هستن منتها در ایران مونتاژ شدن و بخاطر هزینه های پایین دستمزد و کارگر در ایران قیمت پایین تری دارند.

در نهایت توجه داشته باشین ما از محصولی که تولید می کنیم کاملا مطمئنیم. بهتون ۱۸ ماه هم ضمانت میدیم! چنین چیزی در کمپرسور دست ۲ ممکن نیست! حتی یک روز…

مقایسه قیمت کمپرسور اسکرو دست دوم خارجی و کمپرسور نو ایرانی

قیمت این دو تا تقریبا برابره.البته کمپرسور اسکروی نوی ایرانی قیمتش یکم بیشتره!

توصیه ما اینه به جای خرید کمپرسور اسکرو دست دوم اطلس کپکو یا موارد مشابه خارجی کمپرسور نوی ایرانی بخرید. خودتون رو از دردسر های تعمیرات و اورهال و خوابیدن خط تولید در اثر خرابی های مکرر نجات بدین.

ضمنا شما میتونین کمپرسور اسکروی نو رو به صورت قسطی تهیه کنین، اما چنین چیزی در کمپرسور دست دو ممکن نیست.

هیچکس نباید کمپرسور اسکرو دست دوم بخره؟

چرا که نه؟ اما باید توجه داشته باشین خرید کمپرسور اسکروی دست دوم زمانی به صرفه است که شما اون رو به قیمتی خیلی پایین تر از نمونه های دست اول بخرین. ضمنا باید در تعمیرات کمپرسور اسکرو هم مهارت داشته باشین تا هم ایرادات دستگاه رو موقع خرید شناسایی کنین و کلاه سرتون نره و هم اینه که بعدا بدون هزینه زیاد خودتون این ایرادات رو رفع کنین.

اگر واقعا در زمینه کمپرسور اسکرو تخصص ندارین هم موقع خرید دستگاه دست دوم با چالش های اساسی مواجه خواهید شد و احتمالا متضرر میشین و هم موقع تعمیرات هزینه های قابل توجهی رو متحمل خواهید شد.

ضمنا هر لحظه منتظر خرابی دستگاه باشید.توقع نداشته باشین دستگاهی که ۲۰ سال عمر کرده مثل ساعت براتون کار کنه!

آدرس پیج اینستای ما: افشار کمپرسور 

توصیه نهایی شما چیه؟

اصلا بحث این نیست که شمارو به هر قیمتی به خرید محصولاتمون ترغیب کنیم! ما خودمون هم دستگاه نو تولید می کنیم و هم دستگاه دست دوم خرید و فروش و تعمیر می کنیم.برای ما هم سود دستگاه دست دوم به دلیل تعمیرات بعدی و خرابی های مکرر کمتر از دستگاه نو نیست!

در ضمن شما مختارید که کمپرسور اسکرو رو از ما یا هر شرکت دیگه ای خریداری کنین. و ممکنه اصلا از ما خرید نکنین اما توصیه برادرانه و صادقانه ما اینه که به دلیل هزینه ها و مشکلات بعدی کمپرسور اسکروی دست دوم از خریدش صرف نظر کنید و با هزینه جزئی کمپرسور نو بخرید.

موقع خرید هم حتما توجه کنید که دستگاه شما حداقل ۱۸ ماه ضمانت داشته و شرایط خرید اقساطی هم براتون فراهم بشه.

ما خوشحال میشیم با این شرایط کمکتون کنیم.
امیدوارم جواب سوال ((کمپرسور اسکرو دست دوم بخرم یا نه؟)) رو گرفته باشین.

خوشحال میشیم از محصولات ما دیدن کنین.کافیه روی همین نوشته بزنین.
برای بازدید حضوری هم لطفا با دفتر هماهنگ بشین.از دیدارتون خوشحال خواهیم شد.

خروج از نسخه موبایل